Oct 26, 2011

--entryferu--

awak....
eah..td tgk awk on9 kat pesbuk ada idea nak buat entry about u
tetiba blurr pulak...
sbb saya xtahu ape sebnrnya yg saya nk tulis..apa yg penting..
siapa saya pada awak...
yg jelas lagi nyata...
awak "sumthing" in my life
kadang2 saya mnyesal awak tegur saya ...
membuatkan saya kenal awk..tahu awk siapa..
siapa awak dlm famly saya...
tapi saya sedar akan takdir...
saya xpaham knp awk buat mcm tu...
kg2 nak je saya tego awk...tny awk KENAPA??
tapi kadang2 lagi...saya berfikir...
siapa saya...................
kadang2 saya nak sangt hati ni benci awk...
tapi saat saya ingin hadirkan rasa benci itu...
rindu semakin kuat mencengkam sanubari...
ni bukan semua cerita tentang awak...
saya penat dah pikir pasal awak ok...
saya harap saya xbuat lagi entry pasal awk...
melainkan hati saya ni ada perubahan...sama ada benci awk ker...
tambah sayang ker....
rindu tu..............ermmm....xleh kira la kan...
okbai!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...