Aug 17, 2011

i'am a blogger??


blogger.....
hehe...org ada blog...saya pon nak ada juga...
org update blog...saya update jugak...
tapi update baca blog org...
bukan sengaja xnak update..kekangn masa & malas menaip...
kalo ikutkan my blog is like my on9 diary actually...
tapi..terkadang gase mcm...ei...weird nk cite sume bout my life dlm ni..
baca blog org best jer....
ada mcm2...nk try...tapi delete balik...hehehe
kenapa yer saya tiba2 ada blog??
ntah...saya xpasti kenapa saya ada blog....
rase mcm sonok gak....xder la kalo on9 tu asep mengadap fesbuk ..ym...
& sumthing like dat..hoho...
bila dtg semangat menulis ni...mcm2 saya nk tulis...
nk buat 10 entry sekali gus..haha
bila da dtg mls..view aje lah....

~~~curi or copy or watever tulisan org len...then letak dalam blog sndiri~~~
ermmm...dlu xpaham jugak kenapa org marah...
bila dah terkene kat batang hidung sendiri...baru nk gase...
ada satu perasaan bengng n xpuas ati cam tu la...
its ok if nk copy or wat ever...tapi..letak la sumber....or remark kat bawah ...
bukan kita punya sendiri...
baru la org yg terbaca tu ada satu perasaan lain....

ni bila tanya...buat2 muka xbersalah...
ha ah...mcm  la die xbuat salah...huhu

pape pon....lantak die la....
hehe....one day mesti terkena kat die pulak...
xyah nk kecoh sangt la kan,,
next entry....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...