May 11, 2011

:::my first interview:::

:::::::weeee.....setelah sekian lama......ngeee...bukan lame sangt pom:::hohoho...bebape hari or week je pom...aku bergelar seorang penganggur...akhirnya pagi tadi aku mencuba hadirkan diri untuk open interview kat MITI = Kementerian Perdagangan Antarabangsa & Industri:::MITI buka kekosongan jawatan untuk pekerja sambilan gaji harian untuk 700 tempat:::aku bersama BFF ( jiji & hana ) pergilah ke temuduga tersebut:::::perhhhh..pagi2 lagi penuh mcm SOGO buat sale 80%..ha ha ha:::dari pagi kiteorg tgu...pukol 3.30 ptg baru dapat masuk bilik:::mcm2 gase ada:::nak pengsan pom ada jugak:::mcm2 gelagat org aku dpt tgk:::tunggu punya la lame...masuk bilik intebiu tu sekojap jer...ok:::just introduce my self...die just nak tengok keyakinan kita dalam communication skills aku gase::::grrrrrr.....tergagap2 jugak la asenye:::tapi bantai sajalah:::ada rezeki ada lah:::ramai lagi yg lebih hebat dari aku yg datang untuk intebiu tersebut:::USAHA DOA TAWAKKAL!!!! hehehe:::::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...