May 26, 2011

::duit+interview+cari kerja+bosan=my life:::



:::desakan kebosanan yang amat melampau dengan title seorang penganggur yang baru tamat belajar membuatkan aku berusaha mencari kerja yang mampu menghilangkan kebosanan dan yang paling penting end of month dapat duettt::::hehe::sungguh sangat kesian menjadi orang yang xder duit ni....asep kene minx2 ngn org len jer...so..hanya barangan keperluan sahaja yang mampu dibeli...kepuasan????haishhh...think of dat things really2 makes me sick!!!!pencen pulak dah xmasuk sebab aku dah tamat belajar:::huhu
dengan satu tekad..... USAHA TANGGA KEJAYAAN .... aku memulakan usaha aku dengan mencari kerja dalam mudah.com...from there aku hantar resume aku kat company2 terpilih....antara yang aku untuk sesi temuduga ialah TM & CELCOM utk jawatan Customer Services, CTIC Corp & Giant untuk jawatan Management Trainee and  SafeGuard untuk jawatan admin officer::: bermacam2 cara temuduga yang terpaksa aku hadapi...dan yang paling mencabar ialah SafeGuard....haishhh....die tny in english aku jawab in malay...aku ckp sikit  die potong..aku ckp mcm ni..die ckp mcm tu...haishhh...sangat2 mencabar...dia membuatkan aku kelu untuk berkata::: kat situ jugak die tanya subuh pukol brapa??everyday u do it??jika saya suruh awak baca doa qunut...blh awk baca????ha ha ha :::: klaka sngt bila pikir balik...huhu...xpe aku amik tu semua sebagai pengalaman untuk aku lebih bersedia dimasa hadapan...untk TM & CELCOM aku xg sbb CS n kene keje shift..last shift balik kol 2.30 pg...sape nak jadi driver aku....huhuhu::::

2 comments:

  1. s0kay kak bie,tu sume dugaan rite,y pnting kite ade usaha y tggi tok mcri kpuasan kte y sbenar2 nye,anywy c0grtes ye da grad =)

    ReplyDelete
  2. cik honey yuya:::hehe...thnxs ya...dugaan + pengalaman...thnxs....utk kamu...gud lax::stdy smart::hehhe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...