Jun 19, 2012

1st Entry in 2012-19 Jun

Assalamualaikum..

dah agak lama jejariku ini tidak menconteng seustu disini..banyak kekangan dalam diri...Rentetan peristiwa dari bulan 1...masuk wad..after that...busy ngn proses untuk sambung Master in MBA ...n now..im here..kg dato keramat..rumah sewa..& struggle for final exam..Accounting on this saturday...bnyk benda yg aku nk tulis actually...owhh...aku terlupa sesuatu...bulan 2 aku diperkenalkan dgn produk SCORE A..entah bagaimana...kenapa n mengapa...aku boleh terheret sama..termasuk..terduduk...ermm...xthu nak komen...produk tu bagus...tapi...entah..xmo fikir dulu..***KIV..hold jap..now..aku nak focus on my MBA..jangan ingt senang je....xder keje smbg belajar...ermm...niat yang harus...wajib diperbetulkan balik...dah 1 sem aku lalui...bnyk sngt yg aku pelajari...bukan dalam kelas...bnyk dari persekitaran n kawan2...pengalaman mmg xdpt dibeli...aku jumpa ngn lebih ramai org2 yg lagi hebat n sangat hebat..aku harus grab an opportunity..belajar dari drg yg dah keje..bnyk pengalaman..how to improve my self..yeap...kisah jiwa kacau..luka dihati..penambah perisa...penyedap rasa...liku liku kehidupan.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...