Nov 18, 2011

--kisahhatisaya--

‎--hati saya bukan barang mainan untk dipermainkan..perasaan saya bukan kereta baru untuk 'test drive'kan..jiwa saya bukan tin kosong untuk diisi dgn sampah & saya bukan lembu utk awk cucuk hidungnya dgn tali supaya mudah utk awk tarik kesana kemari ...cari ketika diperlukan..hilang saat rasa menyemak--sorry..u r nothing to me--


jangan kau ganggu aku lagi..jangan kau cuba permainkan..sakiti hati yang rapuh ini...

lagu ni banyak bawa mkasud dalam hidup ku...
tapi hati ini masih belum sampai tahap membenci..
YA ALLAH...
hanya kepada MU tempat akuy berserah..jodoh pertemuan ENGKAU tentukan..
jika benar dia milikku..maka ku mohon..kau dekatkan hatinya dgn hatiku..
jika dia bukan utk ku...jauhkanlah hatinya dari hati ku...
aku dambakan seorang lelaki yang mampu menjadi imam dln solatku...bukan ku mencari yang sempurna..
tapi cukuplah yang memahami aku n mampu membimbing ku ke jalan MU yang diredhai...
sungguh aku xmahu tersesat lagi dalam pencarian ini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...