Jul 11, 2011

::teRiMakaSih:::




Saya hanya akan sentuh awak di tempat yang takkan membatalkan wudhu awak, iaitu hati awak.
::tapi...lps awk sentuh hati saya wit ur word...wit ur caring..wit ur loving...u juz leave me alone::awk buat mcm xknl saya..xingt jnji2 awk.awak lupe yang awak pernah bercerita tentng sesuatu dgn saya...awk xingt yg awk ada ajak saya g satu tempat..mase jauh gase sngt dkt dgn awk tapi bila dekat..saya rase mcm xpernh knl awk..xpernah berbicara dgn awk..awak buat saya rase mcm org asing.yg xpernah wujud dlm kamus hidup awak..::Tapi awk jgn risau...bila difikirkan balik..sya rasa saya sedar sape diri saya..saya xsalahkan awak...mungkin awk buat semua tu seblom ni atas dasar kita ni ada hubungn kekeluargaan or sbb ape2 jer yg hanya awk yg thu...n saya xkan salahkan awak atas kelukaan ini... saya akan anggp awk xpernah jnji ape2 ngn saya..walau saya terluka...saya xsalahkan awk...sya serahkan segalanya pada Yang Maha Mengetahui..kpd NYA saya berserah::masa akan mengubat segalanya...kelukaan yg saya alami ni saya terima dengan redha::mungkin ini yang dikehendaki oleh NYA::
::awak juga jnji ni ngn saya:::terima kasih awk:::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...