Oct 16, 2010

ceritatentangaku



pernah 1 ketika dulu...aku cuba membonceng motosikal sambil makan nasi lemak..
namun aku hentikan percubaan itu kerana takot akan jatuh ke dalam semak tanpa sempat aku mengucap..
aku juga takot jatuh pengsan lantas xsempat kahwin.  
lalu aku memanggang 100 biji buah tembikai dan mengoreng 30 batang pokok pisang untuk membuktikan aku boleh bangkit dari kegagalan yg lepas........Undecided  
namun, semuanya sia2....aku seolah2 rasa tertekan ,,,,,,,,
aku bagaikan terpelanting dari orbit neptun lalu jatuh di atas bangunan PETRONAS & dibawakan oleh angin sepoi2 bahasa ke MENARA KL, 
kemudian jatuh ke landasan LRT & dipijak2 oleh KOMUTER lalu hancur berkecai.....
begitulah perasaan ku ketika itu.....
seolah2 aku baru saje bercerai talak 5 dengan bakal pakwe aku.....Innocent  aku seterusnya kembali normal.....
seperti kawan2 ku yg lain...  
BELAJAR adalah tanggungjawabku........   
kalau boleh,,, aku xmow tragedi ini berulang....  
sekarang aku mengidap sejenis penyakit Japeness.com.my ( sejenis penyakit bawaan komputer) apabila aku mendengar lembu memanggil hujan.....  
INI ADALAH KISAH BENAR DALAM DUNIA REALITI MIMPIKU.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...